دانلود آهنگ جدید آخرین آواز علی زند وکیلی

ترانه : حسین غیاثی  –  ملودی : غلیرضا افکاری
تنظیم و میکس و مستر : آرمین رستگاری  –  گیتار : مسعود همایونی 

Download Music Ali Zand Vakili – Akharin Avaaz

آخرین آواز علی زند وکیلی

متن دانلود آهنگ جدید آخرین آواز علی زند وکیلی

زندگی این همه از خاطره ی گریه نگو
زندگی حال خوشِ پر تپشِ قلب تو کو

میدونم موندنم اینجا خود دیوونگیه
مرگ چی داره اگه این همه غم زندگیه

من آخرین آوازم زخمی ترین پروازم
میسوزم و میسازم حالم خوش نیست

من تشنه ی اعجازم دارم بهت میبازم
هرچی بخندم بازم حالم خوش نیست

تکیه دادم به خودم دردمو گفتم به خودم
گریه کردم همه ی بغضمو خالی نشدم

کسی نیست با نفسش حال دلم فرق کنه
کسی نیست دردمو توی بغلش غرق کنه

من آخرین آوازم زخمی ترین پروازم
میسوزم و میسازم حالم خوش نیست

من تشنه ی اعجازم دارم بهت میبازم
هرچی بخندم بازم حالم خوش نیست

دانلود آهنگ جدید آخرین آواز از علی زند وکیلی را به صورت آنلاین گوش دهید